MARVELIN

 Branding / Diseny Web / Fotografía


QUI

Marvelin, un club de vela arribat de les Antilles, ens demana un rentat de cara per a la seva identitat corporativa i un redisseny per a la Web. Busquen simplificar el contingut de la seva actual pàgina i destacar el seu producte: excursions increïbles capaços de col·locar al paradís. Pensaràs: “Com és que alguna cosa així no es venia sol ?!”. El truc era a la forma de comunicar.

COM

La identitat corporativa s’inspira en dos elements característics d’aquest club de vela: el mar Carib i la bandera cubana. Es busca un equilibri.

Un exhaustiu estudi del medi pel qual navega el veler “Pelegrina” (el vaixell insígnia de l’empresa), ens dóna les claus per resoldre que la nova web de focalitzar el seu contingut en imatges que descriguin paratges i experiències. Es desenvolupa un storytelling mitjançant el qual coneixem el veler, el seu entorn i les activitats per a descobrir, amb preciosisme fotogràfic i textos que evoquen a l’aventura.

Resultat: irresistible.



“Escriure per Marvelin ha estat una experiència de redescobriment i amor per la natura verge. Pot semblar fàcil, ja que és un projecte molt seductor per les seves característiques. Però va ser un desafiament trobar paraules vàlides per complementar unes imatges realment impactants. Amb cada línia sentia que em posava al lloc del lector, amb cada descripció sentia que volia formar part d’aquesta experiència.”

Fernando Marchione – Copywriter a Buencom