Farmacia 1896

Diseny Web / Social Media / Fotografía / Vídeo


QUI

¡Farmàcia 1896, un apoteca que aposta per reinventar-se en el cor modernista de Barcelona! Després de la seva reobertura buscava donar suport a la presència de la seva botiga online, amb un bloc per a publicar contingut relacionat amb l’educació per a la salut i dermocosmètica. Molt encertat!
A més, l’empresa aconsegueix destacar com a exemple de l’arquitectura de Domènech i Montaner, una de les joies del modernisme que encara funciona com farmàcia, un viatge a l’esplendor de finals del segle XIX.

COM

Les accions de comunicació partien de dos eixos: la botiga online i els blogs Blog1896 i Nutrición1896. Per això es va buscar dotar aquests punts calents de promoció i posicionament 2,0; amb ajuda de diferents estratègies de màrqueting en línia autogestionables:

- Disseny de dos blocs dirigits a posicionar la marca com referència en educació per a la salut.
Xarxes socials (Facebook, Twitter, Google+ i Youtube).
SEM amb FacebookAds.
SEO per al blog i la botiga online.

- Marketing de contenidos para los blogs y redes sociales (redacción, fotografía y vídeo).


Blog de la Farmacia 1896 Domenech i Montaner
Fotografía de interiores para la Farmacia Domenech i Montaner
Identidad corporativa en ruso Vispaniu

“Farmàcia 1896 és un clar exponent del concepte denominat Salut 2.0. És bonic desenvolupar una marca amb els seus valors i filosofia partint gairebé des de zero, amb poc més que un nom i un logo. I més si es vol posicionar obertament com a promotora de la salut en la seva faceta més sincera.”

Mahin Chowdhury - Director de Projectes de Buencom